NewsRecenzja
NewsArtykuł

Monster Hunter Rise z aktualizacją 3.3.1 gotową do pobrania

Capcom wypuścił aktualizację o numerze 3.3.1 dla Monster Hunter Rise….

26 sierpnia 2021

Capcom wypuścił aktualizację o numerze 3.3.1 dla Monster Hunter Rise. Wśród licznych zmian i poprawek mamy tu do czynienia z kolejną kolaboracją, tym razem ze Street Fighter. Gracze będą mogli wcielić się w Akumę, znanego złoczyńcę z serii. Będzie on dostępny od 27 sierpnia, natomiast pozostałe zmiany są wprowadzone zostały już teraz.

 

Listę zmian, zamieszczoną również na blogu Monster Hunter Rise firmy Capcom można zobaczyć poniżej:

 

Ważne

  • Aby korzystać z DLC i grać online, musisz zaktualizować Monster Hunter Rise do najnowszej wersji.

– Możesz sprawdzić, z której wersji korzystasz w prawym dolnym rogu ekranu tytułowego.

– Rozgrywka online wymaga członkostwa Nintendo Switch Online.

  • Jeśli nie masz dostępu do Internetu, możesz grać lokalnie w trybie wieloosobowym, o ile każdy gracz korzysta z tej samej wersji oprogramowania.

– Odwiedź stronę pomocy technicznej Nintendo, aby uzyskać więcej informacji.

 

Główne dodatki / zmiany

  • Nowe zadania związane z wydarzeniem będą dostępne co tydzień.
  • Nowe DLC można kupić w sklepie Nintendo eShop.

 

Poprawki błędów / Różne

Ogólne

  • Naprawiono błąd, który czasami powodował, że otwory wentylacyjne, które można aktywować podczas zadania „Arena 06”, pojawiały się w losowych miejscach, a nie w ustalonych lokalizacjach.

Potwory

  • Naprawiono błąd powodujący, że błoto Almudrona było wyświetlane pod kątem w stosunku do ziemi.
  • Naprawiono błąd, który czasami uniemożliwiał graczowi wystrzelenie Somnakant lub Bishaten w ścianę po jeździe wiwerną, jeśli miały minimalny rozmiar.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz zatruwał się, jeśli został trafiony skrzydłami Bishatena podczas ataku, jeśli trzymał Paraowoc.
  • Zmieniono rozmiary potworów dla niektórych zadań.
  • Naprawione potwory: Aknosom, Bishaten, Rajang, Teostra, Apex Mizutsune, Apex Rathalos, Apex Zinogre, Karmazynowy Blask Valstrax

Gracz

  • Naprawiono błąd powodujący wystąpienie błędu, jeśli połączenie zostanie utracone lub jeśli gracz odejdzie na misję, gdy kumpel wykona kombinację lub akcję wsparcia.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający przyspieszenie kursora podczas zwiększania wartości rozmiaru lub położenia niektórych części ciała podczas zmiany ustawień zaawansowanych na ekranie edycji postaci.
  • Naprawiono błąd powodujący, że fryzura „Podwójne kucyki” przenikała przez Hełm Lagombi i Hełm Rathalosa.
  • Naprawiono błąd, który czasami powodował, że wygląd nadgarstków postaci gracza wyglądał nienaturalnie podczas zakładania kwiatowych rękawów.
  • Naprawiono błąd, który sporadycznie powodował tymczasowe zawieszenie Palamute gracza podczas wykonywania kombinacji zsynchronizowanej z atakami gracza, jeśli był on wyposażony w Duży Shuriken.
  • Naprawiono błąd powodujący, że bomby z dużej beczki czasami eksplodowały natychmiast po umieszczeniu.
  • Naprawiono błąd w ilości zużywanego Wskaźnika Ducha podczas łączenia ze Spirit Step Slash długim mieczem w atak Spirit Blade (Spirit Blade III lub Dividing Slash).
  • Naprawiono błąd powodujący, że gra czekała na dane wejściowe po naciśnięciu przycisku w celu wykonania Ducha Iai Cięcia Długim mieczem.
  • Zmniejszono częstotliwość kolejnych ataków Dusznego Cięcia Iai Długim mieczem, które trafiają w tors Magnamalo, mimo że gracz atakuje jego przednie nogi.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że obrażenia innych ataków zmniejszały się po wyprowadzeniu określonej liczby kolejnych trafień Tańcem Niebiańskiego Ostrza z dwoma ostrzami.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie piątego efektu melodii w dzienniku podczas jednoczesnej aktywacji 5 efektów melodii myśliwskiego rogu.
  • Naprawiono błąd powodujący, w którym Ostrzał z lancy uderzał w obszary poza kierunkiem, w którym zwrócony jest gracz, jeśli wykonał akcję podczas ruchu.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał rejestrację danych kierunkowych podczas używania Rozdzielacza Naziemnego lancy po określonej liczbie akcji.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że automatyczne krzyki pojawiały się tylko dla jednego gracza, gdy trafiało wielu graczy jednocześnie amunicją wspierającą (amunicja demoniczna/amunicja do pancerza/odzyskiwanie amunicji)
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Bubbly Dance na poziomie 3 powodowania bąbelkowej zarazy, gdy gracz wykonuje atak natychmiast po uniknięciu łuku.

Różne

  • Naprawiono błąd, który powodował, że zebrane zdjęcia bogini słońca pozostawały na ekranie, jeśli inny gracz zebrał je podczas ekranu wczytywania, gdy dołączyłeś do zadania „Wschodzącego słońca!?” będącego już w toku.
  • Naprawiono różne błędy tekstowe.
  • Wprowadzono inne różne poprawki błędów.

 


Redaktor

Paweł Sępioł

Wyznawca Eris z utęsknieniem czekający na powrót Wielkich Przedwiecznych. Na nowo odkrył miłość do Nintendo, chociaż od wielu lat romansuje jeszcze z PlayStation. Fan planszówek, horroru w każdej formie oraz zombie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *