NewsRecenzja
NewsArtykuł

Porównania graficzne Mortal Kombat 11 – Handheld vs Dock vs PS4

Premiera Mortal Kombat 11 odbędzie się już jutro tj. 23…

22 kwietnia 2019

Premiera Mortal Kombat 11 odbędzie się już jutro tj. 23 kwietnia 2019 roku, dlatego w sieci pojawia się masa materiałów z rozgrywki tej brutalnej bijatyki. Oczywiście nie mogło zabraknąć porównania technicznego różnych wersji. Nintendo Switch to dość specyficzny sprzęt, w zależności od używanego trybu (dock czy handheld) gry mogą wyglądać naprawdę różnie. W wersji przenośnej gry często wyglądają znacznie gorzej, głównie ze względu na pobór energii – mniej wymagająca grafika nie obciąża tak systemu, dzięki czemu bateria nie jest aż tak obciążona, co skutkuje dłuższym graniem na jednym ładowaniu.

 

Mortal Kombat 11 wpasowuje się w tą regułę, grafika w wersji przenośnej jest zauważalnie gorsza. W oczy rzucają się przede wszystkim niższej jakości tekstury oraz gorszy antyaliasing. Dodatkowo Mortal Kombat 11 jest trzecią grą (obok Breath of the Wild oraz Mario Odyssey), która wykorzystuje wyższe taktowanie GPU w trybie przenośnym, co znacząco może wpłynąć na długość rozgrywki na jednym ładowaniu. W obu trybach gra trzyma stałe 60 klatek na sekundę, powinno to ucieszyć prawdziwych weteranów bijatyk.

 

 

 

 

Ze względu na swoje niewielkie gabaryty Nintendo Switch rzadko kiedy może rywalizować z większymi, typowo stacjonarnymi konsolami. Nie inaczej jest tym razem. Mortal Kombat 11 wygląda po prostu lepiej na konsoli PS4. Tekstury na Nintendo Switch są zdecydowanie bardziej rozmyte, przez to możemy nie dostrzegać niektórych szczegółów. Jednak gdy weźmiemy pod uwagę fakt, że Switch to urządzenie mniejsze oraz posiadające niższą moc obliczeniową niż wielkie, stacjonarne konsole, to dojdziemy do wniosku, że Mortal Kombat 11 na konsoli Nintendo prezentuje się całkiem przyzwoicie.

 


Redaktor

Ruqer

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *