NewsRecenzja
NewsArtykuł

Porównanie graficzne Team Sonic Racing, czyli Switch vs PS4

Gry multiplatformowe na Nintendo Switch cierpią ze względu ograniczeń sprzętowych….

20 maja 2019

Gry multiplatformowe na Nintendo Switch cierpią ze względu ograniczeń sprzętowych. W przypadku słabszego sprzętu deweloper musi poświecić więcej czasu na optymalizację gry, dobrym tego przykładem jest ekipa z Panic Button, która przeniosła już masę wymagających gier na Nintendo Switch (Warframe, Doom i Wolfenstein). Ich przeciwieństwem okazała się ekipa odpowiedzialna za port Mortal Kombat 11, która nie poświęciła wystarczająco dużo czasu na doszlifowanie produkcji – naszą recenzję przeczytacie w „tym” miejscu.

 

Jutro premierę będą miały dwie gry multiplatformowe, pierwszą z nich jest Assassin’s Creed III, a kolejną Team Sonic Racing. W sieci pojawiają się już porównania graficzne obu tych tytułów, jednak teraz zajmiemy się kolejną grą z uniwersum niebieskiego jeża.

 

Okazuje się, że najnowsze wyścigi z Soniciem wyglądają na Switchu niemalże identycznie co wersja na większe konsole. Styl artystyczny gry pozostał nienaruszony, wszystko jest tam gdzie powinno być. Ciężko zauważyć jakieś rażące różnice. Czasy ładowania na PS4 wydają się być nieznacznie krótsze, chociaż w niektórych przypadkach to Switch się pierwszy załaduje. Wszystko ma też swoje minusy – Team Sonic Racing na Switchu działa tylko w 30 klatkach na sekundę, natomiast na PS4 potrafi utrzymać dwa razy większą liczbę klatek na sekundę. Więcej znajdziecie w filmie przygotowanym przez Gamexplain:

 

 

 

 

 


Redaktor

Ruqer

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *