NewsRecenzja
NewsArtykuł

Digital Foundry i ich analiza Warframe na Nintendo Switch

Od tygodnia można pobierać i grac w Warframe na Switchu….

29 listopada 2018

Od tygodnia można pobierać i grac w Warframe na Switchu. Dla przypomnienia, jest to produkcja f2p od studia Digital Extremes z cross-platformowa rozgrywka. Za port odpowiada Panic Button którego poznaliśmy już jako posiadacze Switcha m.in. przy przenoszeniu DOOM czy Wolfenstein II. Praca którą wykonuje Panic Button przy przerzucaniu gier z „większych platform” jest naprawdę godna podziwu, a jak sprawa ma się przy ich najnowszym dziele Warframe?

Sprawdziła to ekipa Digital Foundry:

 

 

Oto kilka kluczowych wyników z analizy – gra działa w trybie TV od 540p do 720p, podczas gdy w trybie Handheld może spaść nawet do 432p.  Aby poprawić rozdzielczość gry, gracze mogą wyłączyć niektóre efekty w menu ustawień. Zauważono, że gra oferuje „wybierane filtrowanie tekstur i mniej precyzyjne efekty”, a także zwykłą sztuczkę Panic Button, która zmniejsza o połowę docelową liczbę klatek z 60 do 30 klatek na sekundę.

Co ciekawe, Warframe na Nintendo Switch działa lepiej w trybie Handheld Mode niż w TV, ponieważ niektóre efekty są wyłączane automatycznie, gdy gra działa w trybie mobilnym.

 


Redaktor

Donson

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *