The Outer Worlds Nintendo Switch
NewsRecenzja
NewsArtykuł

The Outer Worlds – obsługa żyroskopu, ilość klatek, rozdzielczość oraz język polski

Do premiery The Outer Worlds na Nintendo Switch pozostało już…

31 maja 2020

Do premiery The Outer Worlds na Nintendo Switch pozostało już tylko kilka dni. Opóźnione wydanie względem innych platform jest związane głównie z faktem, że zespół Obsidian oraz Virtuos poświęcił dużo czasu, aby zapewnić odpowiednią jakość gry. Jeśli jesteś ciekaw kilku kluczowych informacji jeśli chodzi o techniczne aspekty tegoż portu mamy dla ciebie sporo ciekawego materiału.

 

Wydawca Private Division ujawnił, że mający premierę już 5 czerwca port The Outer World na Nintendo Switch będzie celował w 30 FPS z rozdzielczością 720p dla trybu przenośnego i 1080p dla trybu telewizyjnego.

 

 

 

Kierownik produkcji Eric DeMilt, w wywiadzie dla Nintendo Everything, stwierdził, że Switchowe wydanie ich produkcji będzie obsługiwać sterowania za pomocą czujnika żyroskopowego. Ma to  poprawić celność na przenośnej konsoli Nintendo i ogólną „grywalność” tego tytułu. Dodał on także, że studio jest „bardzo zadowolone” z produktu końcowego pod względem wyglądu i gry na hybrydowej konsoli Nintendo, biorąc pod uwagę wyzwania techniczne, które stały przed ekipą. Producent gry dodał:

 

Przeniesienie gry z tysiącami zasobów zaprojektowanych do ładowania i wyświetlania na komputerach i konsolach obecnej generacji z mocą wyświetlania w rozdzielczości 4k sprawiło, że transmisja strumieniowa i wierność wizualna stanowiły wyzwanie dla konsoli przenośnej.

 

Na koniec mamy dla was ważną odpowiedź, na często zadawane nam pytanie. Możemy potwierdzić, że The Outer Worlds w edycji na Nintendo Switch obsługuje nasz ojczysty język!

 

 


Redaktor

Donat "Donson" Gronek

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *