Metroid Prime 4
NewsRecenzja
NewsArtykuł

Retro Studios poszukuje głównego producenta do pracy nad Metroid Prime 4

Minęło już trochę czasu, odkąd ostatnio słyszeliśmy od Retro Studios…

15 sierpnia 2020

Minęło już trochę czasu, odkąd ostatnio słyszeliśmy od Retro Studios o rozwoju Metroid Prime 4. Po miesiącach ciszy Retro Studios i Nintendo dostarczyły aktualizację do Metroid Prime 4, ale nie jest to aktualizacja, na którą liczyli fani Nintendo Switch.

 

Odkąd Nintendo ogłosiło, że zresetowało tworzenie Metroid Prime 4, Retro Studios nieprzerwanie rekrutuje pracowników dla tego projektu. Zatrudnienie w Retro Studios znalazł już Kyle Hefley projektant postaci dla serii Halo, Jhony Ljungstedt były dyrektor artystyczny w studiu DICE, czy James Beech znany z projektowania m.in. Crysis 3. Teraz Retro Studios ogłosiło za pomocą Twittera, że cały czas poszukuje głównego producenta do pracy nad Metroid Prime 4:

 

 

Lista ofert pracy, znajdująca się na oficjalnej stronie Nintendo, pokazuje obowiązki głównego producenta. Wymagania dla kandydatów to co najmniej 10+ lat doświadczenia w branży, silne umiejętności organizacyjne i komunikacyjne, utrzymywanie terminów projektów oraz znajomości grafiki 3D, C / C ++.

 

Fakt, że Retro Studios poszukuje kandydatów do tej roli, nie jest więc dobrą wiadomością. Oznacza to, że poprzednia osoba na tym stanowisku zrezygnowała, bądź została zwolniona. Możliwe jest również, że gra jest wciąż na bardzo wczesnym etapie rozwoju i dopiero teraz potrzebuje głównego producenta dla Metroid Prime 4.

 

Bądźmy realistami, produkcja Metroid Prime na Nintendo Switch jeszcze potrwa i nie ma co liczyć na tegoroczną premierę, Co prawda od rozpoczęcia prac na nowo nad tym projektem minęło już ponad półtora roku, jednak rozwój tego projektu, jak i wielu innych został przystopowany przez panującą pandemię Covid-19. Wielce prawdopodobnym jest, że premiera Metroid Prime odbędzie się pod koniec życia Nintendo Switch i możliwie zostanie również wydana na kolejną generację, jak to miało miejsce w przypadku The Legend of Zelda: Breath of the Wild wydanego w jednym czasie na Wii U oraz Nintendo Switch.

 


Redaktor

Donat Gronek

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *